American Dream ♥: WOHS Go! WOHS Fight! WOHS Win!

9/19/2013

WOHS Go! WOHS Fight! WOHS Win!

Dzisiaj cheerleadingowalam na meczu po raz drugi w swoim zyciu! Bylo mega super, poniewaz wszystko nam sie udalo. Mam tu na mysli w szczegolnosci podnoszenia, ktore wyszly nam za pierwszym razem. Oczywiscie byly emocje, lekki stresik, ale dalysmy rade!

W przyszlym tygodniu zaczyna sie Homecoming Week! Nie moge sie doczekac, poniewaz kazdego dnia mamy dzien tematyczny. W poniedzialek przychodzimy w pizamach, we wtorek musimy ubrac cos co konczy sie na "er" o.O, w srode jest Wacky Tacky Day, czyli ubieramy na siebie losowe ciuchy. We czwartek jest dzien "epokowy", ja jako sophmore musze ubrac sie jak z lat 1970, a w piatek na bialo-czarno. W piatek takze bedzie wielka Homecoming Game, na ktorych beda wszystkie 3 druzyny cheeriosek, wiec bedzie sie dzialo! W sobote wieczorem mamy Homecoming Dance, ale ten dzien zacznie sie juz wczesniej dluuuugimi przygotowaniami, ktore spedze z Fay (seniorka, z ktora zakolegowalam sie na matmie).

O zapomnialabym- jestem fejmem, bo bede w szkolnej telewizji :D (tak jak wszyscy inni exchange studenci w WO, ale ciii) Dzisiaj na pierwszej lekcji, przeprowadzili ze mna wywiad. Pytali skad jestem, czym ta szkola rozni sie od tej w moim kraju oraz czy trudno bylo przyjechac tak do obcej rodziny. Wydaje mi sie, ze nie wypadlam zle, no ale coz moge poradzic, jezeli to byla pierwsza lekcja i nie bylam do konca obudzona? :P

Na koniec pare zdjec z wczorajszego treningu i dzisiejszego meczu!

3 komentarze:

  1. Nie boisz sie, ze sie wywalisz? To zdjecie jak stoisz sama na ramionach tej dziewczyny jest straszne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, wiem, tez nie przepadam za tym odnoszeniem, ale wedlug dziewczyn i coach nie ma mozliwosci, zebym sie wywalila. Przeciez ona trzyma moje stopy- nie ma opcji :P

      Usuń
  2. Ale fajnie musi być cheerleaderka! :D

    OdpowiedzUsuń