American Dream ♥: Pather Boys it's our night let's win tonight

9/12/2013

Pather Boys it's our night let's win tonight

First Game!
Tak, dzisiaj bylam na pierwszym meczu futbolu amerykanskiego i byl to jednoczesnie pierwszy mecz, na ktorym dopingowalam z cheerioskami! Bylo super! Ogolnie nie znam zasad, ale wiem, ze byly 4 czesci, kazda po 15 min, wiec plus jest taki, ze mecz nie trwa dlugo. :P

Samo dopingowanie bylo genialne, a ze ja jestem flyerem to mialam takze pompony. Pare podniesien nam nie wyszlo za pierwszym razem, ale dalysmy rade i potem wszystko pieknie wyszlo. Byl caly czas tak podekscytowana i wesola, ze nie wiem. Plus mega integrowalam sie z dziewczynami. Wgl dowiedzialam sie, ze taka Monique przeprowadzila sie tutaj dopiero tego lata z ... FLORYDY!!! <jak mozna?!>

W drodze powrotnej niezle nam odbijalo w autobusie (btw. pierwszy raz jechalam zoltym autobusem!). Pewnie dlatego, ze bylo pozno i wszystkie bylysmy glodne xd.

Jutro piatek! Od razu po szkole moja hmom odbiera mnie i w droge. Weekend spedze na zakupach w Michigan City i Chicago. <3









1 komentarz:

  1. Jesli za rok pojde do high school to w mojej szkole maskotka tez beda PANTHERS ;d
    Btw wygladasz cudownie jako cherioska i chyba jestes jedna z wyzszych dziewczyn!

    OdpowiedzUsuń