American Dream ♥: Ready?

9/02/2013

Ready?

Szczerze? Tak!!! 
Jestem mega podekscytowana i prawie gotowa, zeby jutro zawitac do West Ottawa High School! Wszystko przygotowane, ubranie na jutro wybrane, lunch spakowany i tylko plecak jezcze pusty. Rano jeszcze raz przestudiowalam moj plan oraz mapy- DAM RADE! :D

Dzisiaj w USA jest Labor Day, czyli swieto pracy, dlatego szkole zaczynam dopiero jutro.
Mimo to wiekszosc moich przyjaciol i znajomych rozpoczela szkole dzisiaj, juz przed poludniem zdazyli mi opowiedziec swoje pierwsze wrazenia na ten temat. Takze moj kochany mlodszy braciszek rozpoczal dzisiaj swoja edukacje. Jestem z niego dumna. Poza tym wygladal cudownie, wiec musze sie nim pochwalic. ;) Obczajajcie jego bluze. Jego rodzice to maja gust. :P Team Michigan!!!



Na lunch pojechalismy na lody do 'Captain Sundae'. Jest to bardzo popularna i oblegana lodziarnia, poniewaz we wrzesniu 2004 odwiedzil ja George Bush i zjadl tam deser, ktory nazywa sie 'Tommy Turtle'. Te sama lodziarnie odwiedzil w 2012 Mitt Romney, ale jednak nie jest to az tak rozpowszechnione, a miejsce przyciaga ze wzgledu na wizyte bylego prezydenta (i pyyyyyyszne desery). Byl mega wielki wybor, ale jako ze bylam tam pierwszy raz musialam wziac slawny 'Tommy Turtle'. Ciesze sie, jednak ze wzielam mala porcje, bo pomimo iz byl wysmienity, byl tez mega slodki. Nie mam bladego pojecia jak ktos moze zjesc X-large.  o.O











Na dzisiaj to tyle, poniewaz mam zamiar sie wyspac przed pierwszym dniem w szkole. :D

1 komentarz:

  1. Mam takie same podkreślacze (nie wiem jak to się mówi ale te kolorowe Sharpie) :)
    Deser wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń