American Dream ♥: First Day

9/03/2013

First Day

Wreszcie nadeszla moja kolej! Dzisiaj ruszylam do szkoly, czyli glownego aspektu mojego pobytu tutaj. Ten dzien byl super!

Zaczelo sie od tego, ze schodac na snidanie, zostalam zaskocona pytaniem: 'Ania, would you like some pancakes?' <what?> 'Of course!!!' Takze dzien ropoczal sie od pysznyych amerykanskich nalesnikow z kawalkami czekolady i syropem. <3 Potem hdad odwiozl mnie do szkoly. 


Od razu uprzedzam, ze nie zgubilam sie ani razu i do kazdej klasy trafilam punktualnie!

English
Pierwszy raz spokalam tak pozytywna nauczycielke. Myslalam, ze zaraz wybuchnie z tej radosci! Jest genialna i od razu ja polubilam, taka prawdziwa nauczycielka z powolania, ktora kocha to co robi. Jedyne co mnie nurtuje to quiz, ktory zrobi nam pod koniec miesiaca. Bedzie on ze znajomosci imion ludzi w naszej klasie. ;)

US History
Nauczycielem jest facet, rowniez genialny, zabawny itd. Podczas tej lekcji dyrektor przywital nas w szkole (przez mikrofon- jakby radiowezel). Mowil tez do poszczegolnych klas, jezeli mowil do freshmenow to freshmeni, ktorzy byli w klasie musieli wstac, jezeli mowil do sophomorow to sophomorzy musieli wstac itd. 

Anatomy/ Physiology
Nauczyciela spotkalam juz wczesniej jak moja counselor mnie oprowadzala o szkole, wiec troche mnie kojarzyl. Facet mega smieszny, z ciekawa historia. Juz nie moge sie doczekac lekcji, bo raczej nie beda nudne. :D Ciekawe jest , ze pozwolil nam korzystac z roznych elektronicznych rzeczy (tablety, telefony, laptopy), pod warunkiem, ze bedziemy ich uzywac w dobrym celu. ;)

Dance and Fitness
Najbardziej zakrecona, smieszna nauczycielka ever. Zachowuje sie troche jakby miala ADHD xd, bo caly czas ja nosi i bez przerwy gada, ale serio jest naprawde w porzadku.

LUNCH
Najpierw czulam sie lekko zagbiona, bo nie wiedzialam gdzie usiasc, szukalam Olive (cheerleaderke, ktora poznalam podczas 'Greet and Meet', ale chyba jeszcze nie przyszla. Dlatego tez usiadlam z jakimis dziewczynami, ktore wygladay na sympatyczne. I takie wlasnie sie okazaly! Jedna jest seniorka, a druga juniorka. Jedna z nich ma na imie Allison, ale nie pamietam ktora xd. Mega mile bylo jeszcze to, ze po lunchu seniorka odprowadzila mnie do klasy. ;)

Chemistry
To chyba byla najnudniejsza lekcja, ale prawdopodobnie dlatego, ze bylo nas tylko 5 uczniow w klasie. Szczerze? Ja tam w takiej grupie moge doswiadczenia robic. ;) Nauczyciel jest bardzo mily i ma fiola na punkcie Bruce Springsteen'a.

Math
Nauczycielka super! Juz na poczatku powiedziala, ze jak zacznie opowiadac historyjki to przeleci nam cala lekcja.. i tak bylo, bo gdy kazdy sie przedstawial i mowil co fajnego robil w te wakacje to prawie zawsze ona sie odnosila do tego jrj historia zycia (np. jak odeslali ja z Kanady, badz jak jej mazzostal prawie okradziony w Chicago xd itd.). Oprocz teg otrzymalismy takie jakby notatki- zakres materialu z pierwszego dzialu. Zaczynamy funkcjami. W sumie jak to przegladalam to wydaje mi sie, ze ogarniam, ale na razie najwiekszym problemem bedzie slownictwo. DAM RADE! :D

Po lekcjach poszlam do athletic office i ... wiadomosc dnia!! JESTEM CHEERLEADERKA!! Dokladnie, pogadalam z trenerka i powiedziala, ze moge przyjsc na dzisiejszy trening popatrzec. Paru rzeczy sie poduczylam i jutro zaczynam! Ponadto coach powiedziala, ze szybko lapie i juz mnie polubila <ach duma rozpiera :P >. Takze moj plan to codzienne treningi po szkole 15:15-17:45, a od przyszlego czwartku co tydzien do 17 pazdziernika mamy mecze. Oprocz tego w dniu meczy bedziemy chodzily w klubowych bluzach, zeby bylo widac, ze jestesmy z Cheeriosek. Takich z imieniem na plecach!! :D

Koncze na dzis, bo jutro nastepny szkolny dzien, wiec nie moge zarywac nocy. :P










Slodcy mali footballisci <3





Dreams come true so keep dreaming! <3




2 komentarze:

  1. Ale zazdroszczę! Powodzenia w szkole i wgl trzymaj sie tam<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Widac ze mialas super dzien! Gratulacje zostania cheerleaderka! :)
    http://year-in-texas-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń