American Dream ♥: The Elf On The Shelf

12/02/2013

The Elf On The Shelf

Okej, mam pare informacji, wiec jakos je uporzadkuje.

1. Wczoraj wieczorem przed pojsciem spac, moja hmom przeczytala nam krotka bajke "The Elf On The Shelf- Christmas Tradition". Ta ksiazka zostala bardzo popularna i nawet wiem dlaczego- bo jest GENIALNA. Ogolnie chodzi o to, ze Sw. Mikolaj wysyla elfa do kazdego domu, ktory obserwuje zachowanie dzieci; w nocy wraca na Biegun Polnocny i zdaje raport; potem wraca i tak codziennie. Najlepsze jest to, ze codziennie jest w innym miejscu i zadaniem dzieci jest go odnalezc. Jednak dzieci nie moga go dotykac, ani przemieszczac, bo straci on swoja magiczna moc. Razem z ksiazka dolaczony jest elf. Dzisiaj znalezlismy go na lampie w kuchni, zobaczymy gdzie bedzie jutro. Ogolnie strasznie podoba mi sie ta tradycja, wiec mam zamiar zabrac ja do Polski. ;)



2. Running Club! Tak, dzisiaj dolaczylam do klubu biegaczy. Nie jest to nic formalnego, dltego nie musze sie martwic jak nie bede mogla przyjsc na trening. Poza tym, trenerem jest moja ukochana nauczycielka z angielskiego, wiec jest milo. Biegam po to, zeby byc w formie na wiosenny sezon, czyli w moim przypadku tenis (mam nadzieje).

3. Jakoze na Thanksgiving bylismy u Suzi, ktora gosci exchange studenta z Niemiec Furkana, mam kolejny filmik zmontowany przez niego. Przedstawia on cale przygotowania itd. Ogolnie podziwiam go, bo ja nie bylabym w stanie wszystko tak ladnie poskladac, i to jeszcze z muzyczka. :P Wlasnie, wsluchajcie sie w piosenke, jest to dokladnie piosenka o Thanksgiving.  <wsluchajcie sie w refrenie, bo spiewaja "turkey" i "mashed potatoes" -.- >


Jutro mam przesluchanie, wiec trzymac kciuki!!!


5 komentarzy:

  1. Super filmik! Tylko czemu jakaś taka smutna jesteś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :O Zdałam sobie sprawę, że jesteś tam już 107 dni w tej Ameryce! Jejku! Nie tęsknisz ani nic? Już przyzwyczaiłaś się do wszystkiego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem wlasnie! To mija tak szybko, a co to tesknoty to nie mam na nia czasu xd

      Usuń
  3. Musiałaś załatwiać jakieś papiery w fundacji żeby móc przekroczyć granicę (a właściwie wrócić z powrotem do USA)
    Sprawdzali to na granicy?

    OdpowiedzUsuń