American Dream ♥: Ice Day Sucks

12/20/2013

Ice Day Sucks

Zaczne od konca, poniewaz jestem lekko zla! Chyba pierwssy raz odkad tu jestem (wiem, dziwne)! Otoz dzisiaj (piatek 12/20) mial byc jeden z nafajniejszych dni w szkole. Po pierwsze mial byc Ugly Sweater Day. Wczoraj po szkole specjalnie kombinowalam i w koncu pojechalam z Annie, Autumn i Lauren na rajd po thrift shopach w poszukiwaniu swiateczych swetrow. W koncu znalazlam, wiec sie cieszylam i moja ekscytacja piatkiem wzrosla. W domu zabralam sie do pakowania ciasteczek. Przygotowalam sliczne oaczuszki dla kazdego z nauczycieli i moim celem bylo je rozdac  DZISIAJ. W szkole mielismy zaczac sniadaniem podczas pierwszej lekcji, wygranym dzieki duzemu zaangazowaniu w przerabianiu Juliusza Cezara, Shakespeare. Podczas lunchu mielismy miec uczte dzieki mnie, poniewaz zapakowalam mnoostwo ciasteczek. Oczywiscie w ciagu dnia mialam tez dac prezenty Nicy, Astrid, Annie i Fayi. Przynioslam je do szkoly wczoraj, ale chcialam dac je w piatek, poniewaz chcialam je dac z zaskoczenia, tak zeby druga osoba nie musiala sie odplaca, poniewaz nie o to chodzi! Uwielbiam dawac prezenty, ale nie dlatego ze osoba moze sie odplacic, tylko tak po prostu. Uwielbiam widziec jak sie ciesza :) Na koncu mielismy miec christmas assembly, na ktorej mialo byc duzo atracji. Miedzy innymi mial byc zaprezentowany lip dub, ktory krecilismy w zeszly czwartek. Jak bedzie to wstawie, bo bylo super! Takze wszystko "mialo byc", ale nie bylo! Dlaczego? Bo Ice Day! Najglupszy wynysl na swiecie. Szkola zadzwonila chyba okolo jakiejs 6 i gdy moja hmom powiedziala mi, ze nie ma szkoly moja reakcja byla bezcenna: "what? noooooo". Wiem, moze sie to wydawac dziwne, ale lubie szkole tutaj! A specjalnie ostatnindzien przed christmas break. Mialobyc tak pieknie :( No coz... Jedyne nad czym sie zastanawiam to to jak dostane sie do szkoly i zabiore prezenty oraz moja ukochana ksiazke z AP Bio, ktore zostawilam w szafce. XD Mam nadzieje, ze jakos sie uda, bo mimo wszystko chce dostarczyc te prezenty do moich kolezanek przed swietami. ;)

Dobra chyba juz sie wyzylam... teraz powrocmy do wczesniejszej czesci tygodnia.
W niedziele (12/15) specjalnie nic nie zrobilam, poniewaz na 15:30 poszlam do kosciola, bo nasze mlodziezowe spotkanie zaczynalo sie wczesniej. A wszystko dlatego, ze ogladalismy Les Miserables. Super film! Naprawde goraco polecam. Takze w domu bylam okolo 20:30...

Tydzien zapowiadal sie na szalony (i taki byl)! Testy, projekty, akumulacja wszystkiego co mozliwe. W poniedzialek wieczorem Jessie (moja hsis) miala swiateczny koncert choru w szkole, woec oczywiscie wszyscy poszlismy. Ogolnie dwa razy po szkole musialam zostac, zeby dokonczyc Owl Pallets, czyli grzebanie w kosciach strawionych przez sowe zwierzatek. Musielismy wyszukac poszczegolne kosciu jak humerus, femur, ulna, pelvis itd. (nie wiem jak to po polsku jest, wiec musicie sobie przetlumaczyc. :P). Nielatwe zadanie, ale dalam rade i skonczylam w ciagu 2 dni, wiec spoko. Dzieki temu nie musze sie o to martwic podczas xmas break.
Sroda (12/18) byla baaardzo dluugim dniem. O 17 musielismy byc w kosciele, poniewaz 6 i 7 klasisci z faith formations mieli uroczysta kolacje, podczas ktorej moja hmom koordynowala przygotowywanie jedzenia. Ja i moj hdad oraz inni wolontariusze bylismy do pomocy. Bylo fajnie, bo bardzo lubie pomagac. Jedyna rzecz to to, ze wszystkp mialo sie skonczyc o 20... bylo troche pozniej. Jakoze my zostalismy do konca zeby posprzatac, w domu bylismy okolo 21:30. Ale warto bylo, bo wszyscy byli pod wrazeniem naszej pomocy. W srode takze dostalam moje kochane buty, Tomsy! Sa tak wygodne i cieplutkie, ze nie moge ♡ A na dodatek mega sliczne ;)

O wczoraj moja hmom takze zrobila 200 babeczek dla naszych sasiadow, ktorzybede mieli xmas party. Wyobrazacie sobie, 200 babeczek.. szalenstwo, ale wyszly cudownie!

Ahh... musze sie skupic na pozytywach braku szkoly dzisiaj (nie ma pozytywow :'( ). Wlasnie zaczelismy xmas break, wiec mamy jeden dzien wiecej ;) Juz nie moge sie doczekac ♡

♡★☆♥ Merry Christmas Everyone ♡★☆♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz