American Dream ♥: Chapter 1

10/26/2013

Chapter 1

Ten tydzien byl szalony!
Po pierwsze zrobilo sie zimno, padal snieg i mini grad. Pogoda zmienila sie z letniej na zimowa, a ja sie pytam gdzie jest jesien?!




W koncu zakonczylam moj Leaf Project, z ktorego jestem niezmiernie dumna. :P Czuje sie jak nowo narodzona. W czwartek, kiedy to oddawalam bylam niezmiernie szczesliwa. Moj nauczyciel powiedzial, ze to prawie jak swieta- wiesz, ze musisz isc sac, ale jestes za bardzo podekscytowany. ;)








Ten tydzien byla takze ostatnim tygodniem cheerleadingowania dla mnie. Sezon footballu amerykanskiego sie konczy, a razem z nim cheer. :( W czwartek mialysmy ostatni mecz. Bylo troszke zimno, ale na szczescie ja bylam dobrze wyposazona (5 warstw na gorze, rajstopy, leginsy, czpka i rekawiczki :P). W piatek oddawalysmy mundurki. Troche mi smutno, bo naprawde zzylam sie z dziewczynami...







W nastepnym sezonie jest competitive cheer, czyli jezdzi sie na zawody itd. Najpierw chcialam to trenowac, ale potem doszlam do wniosku, ze moje zycie musialabym calkowicie uzaleznic od cheer. W kazda sobote sa zawody itd. Dlatego zdecydowalam spasowac. Poza tym bardzo chce sprobowac swoich sil w teatrze, a dokladniej w zimowej sztuce. Nie moge robic dwoch rzeczy na raz, poniewaz treningi oraz proby sie pokrywaja. Postanowilam, ze chce sprobowac jak najwiecej rzeczy, takze czas na teatr!

Czuje, ze zamknelam pierwszy rozdzial mojej przygody tutaj. Teraz czas na nowe rzeczy! Zacznijmy od poczatku!

THE END OF CHAPTER 1

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz