American Dream ♥: This winter

1/24/2014

This winter

Jak na razie pierwszy semstr idzie wspaniale. Wiele wymiencow przyznaje, ze drugi semestr jest o wiele lepszy. Szczerz? Ja juz to czuje. Ogolnie bardziej mi sie w szkole podoba. Lekcje tez jakos fajniejsze sie wydaja. To wszystko dlatego, ze juz nie jestem takim calkowitym swiezakiem, ktory nic nie wie.

Co do przyjaciol to mam tu paru. Na poczatku sie troche o to martwilam, ze pomimo iz jestem towarzyska i otwarta ososba, to trudno tutaj sie z kimkolwiek zaprzyjaznic. Pamietacie jak zmienilam stolik na lunchu? To byla jedna z moich najlepszych decyzji w zyciu! Troche sie smucilam, bo zmeinil mi sie czas lunchu na wczesniejszy, ale okazalo sie, ze nie tylko mi, wiec nadal siedze z dwoma dziewczynami z poprzedniego semestru. I to jest mega, bo jedna ma na imie Hannah i mam z nia anatomie i wgl jakos tak sie szybko zakolegowalysmy. :)

Co do lekcji to ostatnio na anatomii mielismy pierwsza powazna sekcje- szczura. To bylo genialne! Zaczelismy we wtorek, kontynuowalismy w srode i mielismy dokonczyc w czwartek, a w piatek (czyli dzisiaj) miec quiz. "Mielismy", poniewaz ani w czwartek ani dzisiaj nie poszlismy do szkoly. Dlaczego? Bo Snow Day *.*
Zima w tym roku to jakas zima stulecia czy cos. Wczoraj napadalo tak duzo sniegu, ze nie zdazyli odsniezyc. XD Jednak wczorajszy dzien byl tak przesliczny, ze nie wiem. Mnostwo sniegu i slonce ♡ Winter Wonderland!

Wczoraj jako, ze nam ske nudzilo to Hannah po mnie przyjechala i postanowilysmy troche pohangoutowac. Nadal nie moge tego zrozumiec, ze jak tylko sie z kims spotykam to mimo, ze nie znamy sie jaoos mega dobrze, nie mozemy przestac gadac! Jednak najsmieszniej bylo, gdy wyjezdzalysmy, bo musialam wracac do domu. Otoz Hannah prowadzila samochod swojej mamy, ktory jest jakis wielgachny i wyjezdzajac z podjazdu utknelysmy! Myslalam, ze padne, bo widok dwoch dziewczyn biegajacych z szuflami wokol auta byl bezcenny. W koncu udalo nam sie go wypchnac z pomoca mamy i siostry Hannah oraz ich sasiadki.
Na koniec lare pieknych widoczkow z wczorajszego dnia!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz