American Dream ♥: Fashion Club

11/20/2013

Fashion Club

Jak zwykle brak czasu na wszystko, dlatego ten post bedzie dosyc krotki i tresciwy!
Chodzi o fashion club! Gdy o nim uslyszalam od razu wiedzialam, ze musze dolaczyc. Wyobrazalam sobie to jak w filmach. Pierwsze spotkanie mielismy jakies dwa tygodnie temu w poniedzialek (prawdopodobnie 11/3). Rozmawialismy o tym co chcielibysmy robic itd.

Przed wczoraj w poniedzialek 11/18 mielismy drugie spotkanie, w trakcie ktorego szylismy na maszynach! Bylo super! Nie jest to jakos banalnie proste (przynajmniej dla mnie xd), ale myslalam, ze bedzie gorzej. Spedzilam prawie dwie godziny na tworzeniu cuda, ktore mozecie podziwiac ponizej. Wszystko zszylam sama i jestem z siebie nadzwyczajnie dumna. Ogolnie sie nie chwale, no ale coz tutaj moge zrobic wyjatek. ;)






Dzisiaj takze dostalismy nasze grade sheets z matmy i oprocz kartki na wymiane za slodycz dostalam takze wieksza kartke na wymiane za jakas rzecz z mysterious big box! Uwielbiam moja nauczycielke od matmy!


Poza tym musze Wam powiedziec o jednej z najlepszych ksiazek jakie w zyciu przeczytalam. Na poczatku roku szkolnego moja ukochana pani z angielskiego pozyczyla mi ja, mowiac ze to jest jedna z jej ulubionych ksiazek. Nie mialam za bardzo czasu jej czytac, dlatego nie bylam nawet w polowie, gdy okazalo sie, z musimy pisac na jej podstawie esej! To bylo w poniedzialek.. we wtorek po szkole juz mialam ja przeczytana. Serio, mimo ze okladka moze wydawac sie dziecinna, jest to ksiazka o uczniach w high school, wiec jak najbardziej dla osob w naszym wieku. Jednak mysle, ze dorosli tez by ja docenili. 


"Stargirl" by Jerry Spinelli to jedna z najlepszych ksiazek jakie przeczytalam!
Polecam,
Ania Wozniak


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz