American Dream ♥: Fun Friday & Super Bowl

2/03/2014

Fun Friday & Super Bowl


Szybki post zanim zapomne co sie dzialo. ;)

W zeszly piatek (1/31) poszlam po szkole z Hannah, McKenzy, Clare oraz jej siostra Maddie do Sluggo's, czyli jak to dziewczyny stwierdzily miejsca spotkan nastolatkow. Jest to mala pizzeria, do ktorej high schoolers chodza po szkole... zawsze. Jest to bardzo popularne miejsce. Na szczescie jak my tam bylysmy to tlumow nie bylo. Nie wzielysmy pizzy, zamiast tego wzielismy trzy rodzaje breadstix. Jedna porcja zwyklych, oryginalnych, druga z pokruszonymi preclowymi M&Ms i frostingiem, a ostatnia z pokruszonymi oreo i frostingiem. Jedna z najlepszych rzeczy jakie jadlam! <3 pyyyyyycha




Posiedzialysmy troche w Sluggo's, a potem postanowilysmy pojsc do Downtown. Nie wiem czy to byl najlepszy pomysl, bo troche nam odbijalo, ale przynajmniej bylo smiesznie. :) No i oczywiscie jako, ze bylysmy w Downtown, nie moglo obyc sie bez.. FROYO!!!!






Powiedzialabym, ze nas troche wygonili, poniewaz juz bylo pozno i zamykali. Dlatego my wspaniale postanowilysmy wybrac sie na plaze. Bylo troche ciemno, slisko, chwilami strasznie, ale warto bylo. Przy brzegu jezioro jest zamarzniete, wiec fal ani nic nie bylo. Byla idealna cisza, az dziwnie, wiec za dlugo tam nie pobylysmy. A poza tym bylo zimno... jak to w Michigan bywa. :)

W niedziele (2/02)  byla Super Bowl, czyli mecz futbolu amerykanskiego, bardzo wazny. Wiekszosc osob jedank oglada to dla reklam oraz halftime show. O tak, halftime show i moj najkochanszy Bruno Mars. Bylo cudownie!!! <3 Bruno jak zwykle najlepszy! Ponizej podrzucam Wam pare fajnych reklam. ;)









W piatek, sobote i niedziele moje hrodzenstwo ma zawody plywackie, ale ja nie moge jechac, poniewaz w sobote zdaje ACT!!! <zyczcie mi powodzenia!> Dlatego tez weekend spedze z inna hrodzina, ktora gosci takze dwie exchange studentki z mojej oganizacji. Juz nie moge sie doczekac. Mozna bedzie to nazwac moja pierwsza sleepover w USA! :D

Obczajajcie co fajnego zmajstrowalam dzisiaj (2/03) podczas fashion club- wypchane serducho! Podarowalam je mojej hmom. :)


Ja i Lauren <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz